måndagen den 28:e maj 2007

Årets dyraste promenad

Denna vackra vårkväll har jag varit i Luleå och sprungit...nej deltagit i... Vårruset. 6000 kvinnor som flockats för att få promenera (eller springa...)5 kilometer tillsammans. Faktiskt en ganska märklig känsla för någon som jag, som helst inte vill trängas eller stå i kö. Men med trevligt sällskap och små presenter från sponsorerna gick det bra att komma runt. Sitter nu här med nummerlappen fastnålad på tröjan och medalj runt halsen. Det gör man inte varje dag. Natti natti :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det väl skönt att få känna sig lite nyttig då och då...
Har du någon träningsvärk eller har du klarat dig? Du, förresten så har vi loppis med café ikväll på strömnäs skola kl.18.00. Välkommen!

annemariekorling sa...

BRAVO! Jag ska springa mitt femte midnattslopp i Stockholm. Så här går det till.
Jag springer två km på ork, springer 5 km av fåfänga,
resten springer jag av ren förtvivlan - går inte att hoppa av - svimmar i mål.... varför gör vi så!
Anne-Marie

erica sa...

Ingen träningsverk men en rejäl hosta. Less!!


Heja Anne-Marie. Håller tummarna för dig.