söndag 13 maj 2007

Utmaning - tre

Jag har blivit utmanad av Sara som har bloggen Smått, gott och grönt. Det har tagit mig flera veckor att komma till skott men här är tillslut resultatet.

Tre saker jag inte förstår: Hur flyttfåglarna vet var de ska flyga, hur trådlös överföring kan fungera och vart alla makar till de omaka sockarna i tvättstugan är.

Tre saker som finns på mitt skrivbord: Jag har ett skrivbord på jobbet och på det kan man hitta en lampa, cd-skivor och osorterade papper i en stor hög.

Tre saker jag vill göra innan jag dör: Leva friskt, leva livligt och leva länge.

Tre saker jag gör just nu: Hostar, längtar efter en kaffetår, tänker på bröllopet som vi ska på i kväll.

Tre saker jag kan göra: Baka bullar, koka kaffe, fika.

Tre saker jag inte kan: Gå ned i spagat, springa en mil och hålla ordning i min garderob.

Tre saker jag skulle vilja lära mig: Spanska, hålla ordning i min garderob och podcasting.

Tre jag utmanar: Annis, Kajsasi och Anne-Marie

Inga kommentarer: