fredagen den 3:e augusti 2007

Uppdatering

Bloggtorka? frågar lillsyrran. Både ja och nej, svarar jag.
Livet har svämmat över av små semesterturer, trevligt umgänge och barn som är uppe lika länge som jag själv. Då flyter familjelivet upp i topp på prioriteringslistan och bloggen sjunker ned. Dessutom har datorerna trasslat och trilskats så när jag äntligen har haft en stund över så har det inte fungerat. Nu har jag ett par minuter och tekniken fungerar så jag fiskar upp bloggen, torkar av den och skriver ett par rader. Så... Viktiga uppdateringar:
- Jag har skördat i växthuset och trädgårdslandet. Hittills har det blivit 2 vattenmeloner, 7 gurkor, 7 squash och 10 morötter. Hurra!!
- Jag har inget hört från bokförlaget. De har väl semester de också.
- Jag har köpt tapeter till vårt pyttelilla vardagsrum. Sonen får behålla vardagsrummet över vintern.
- Jag har läst en massa bra böcker. Senast "Vackra barn" av Torey Hayden.

Så långt så länge.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så bra du e tillbaka,suttit här o väntat o väntat....

CL

Sara sa...

Vattenmelon? Måste jag prova nästa år! Blev den god?

Annis sa...

Jag har ingenting att skörda..totalmisslyckad är jag!