söndag 24 maj 2009

Jag gläntar på locket

Det var länge sedan jag hade så länge mellan inläggen såhär medan terminen fortfarande pågår. Mycket rusar runt i huvudet och då är det ibland mest bekvämt med locket på. Nu gläntar jag lite och känner efter hur det känns.... jo det känns lite fortfarande
...lite oro för nya jobbet
...liten känsla av otrohet gentemot skolan när jag på deltid byter arbetsplats
...jättebesvikelse över att inte ha fått vara med på framtidens lärande konferensen
...iver att få ge ut min bok
...förväntan över att få starta samarbetet med f-1
...sorg över att behöva tacka nej till arbete på universitetet
...stor separationsångest från mina treor
...stress över allt som jag vill hinna med i skolan

Och rent privat: ett krig mot spinnkvalstren i växthuset.

1 kommentar:

annemarie sa...

Dina tankar är viktiga - jag tänker också både bakåt i tiden coh framåt. Det är alltid en stress att lämna... Anne-Marie