onsdag 28 oktober 2009

Det blev guld





my iPhone

16 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis, grattis, grattis! Vad var det jag sa. Många kramar från mig.

P.S. Alla mina arbets-kamrater som är närvarande hälsar och grattar.

Tina

Anonym sa...

Ett stort grattis till dig! Jag väntade bara att du skulle skriva det vi alla hoppats på! Blir det tv-soffan imorgon då? Fira nu ordentligt:) Många kramar från Ulrika B. Hela familjen hälsar också och gratulerar!

Anonym sa...

Härlig!!!
Grattis!!!
Hojtar Vikströms

Anonym sa...

Superduper grattis. Vilken pedagog, jag såg även din film på google, jag är tårögd.
Många grattis till dig
Kramar
Erika

Anonym sa...

Grattis från Jonssons!

Gunilla sa...

Jätte-jättegrattis! Vilken välförtjänt fjäder i hatten! Du är absolut värd ditt fina äpple!!

Öpedagogen sa...

GRAAAAAAAAAAAAAAATTTIIIIIIIIIIISSS! Hipp hopp hurra, gud vad roligt. Så synd att jag inte kunde vara där. Var på Skolforum må och tisdag, dock inte idag när både du och Åsa fick ta emot era priser. Men jag gläds med dig - grattis igen

Anonym sa...

Heja Erica!
Supergrattis till GULDäpplet. Det är du mer än väl värd!
Hälsar Kerstin Tufvesson

Anna Bogren Dalberh sa...

Stort grattis!

Therese sa...

Grattis!

Sara sa...

Å vad roligt!! Grattiskramar från alla i familjen Kåhrström!

Anonym sa...

Grattis än en gång, du är så värd detta pris. Njut av dagen, Erica!

Många Kramar från familjen Skarin

Fröken Musse sa...

Stort Grattis! Jag var där och såg med egna ögon när du fick priset. Du är så väl värd det för all inspiration som du sprider! Särskilt kul var det att priset gick till en person som faktiskt finns mitt i verksamheten, i verkligheten! Njut av segern!

Fröken Anki sa...

Stort grattis!
Det äpplet är du värd.
kram

Anki sa...

STORT GRATTIS!
de kunde inte valt en värdigare vinnare! NJUT!

Anonym sa...

Stort grattis!!
Mattemamman