måndagen den 23:e november 2009

Stockholm2009-eftersnack

Läser igenom utvärderingarna från dagens föreläsning. Det är alltid lite läskigt att göra det, man vet ju inte vad som väntar på nästa sida. Många, de flesta är riktigt nöjda, men inte alla. Nån vill att jag ska koppla mer mot forskning och nån tyckte att det var rörigt. Jag tänker att jag tar det till mig och vässar formen inför Örebro i morgon. De är inte lika många och då är det lättare att möta dem där de står. Dagens grupp var närmare 75 stycken och då är det riktigt svårt att hitta rätt nivå för alla. Där sitter folk som redan jobbar på detta vis och andra som inte alls vet vad det handlar om.

Själv trivdes jag idag. Det var en trevlig grupp som vågade fråga och med frågorna blir jag tvungen att tänka till.

Så ... jag tänker till ... och åker mot Örebro.

Inga kommentarer: