onsdagen den 23:e december 2009

Möt några av mina vänner...

När jag arbetar som läs- och skrivutvecklare sitter jag i samma lokaler som CMiT och It-avdelningen. Där har jag ett halvt skrivbord, nåt att sitta på och en massa inspirerande kollegor. Kolla in bloggen som CMiT - gänget dragit igång. http://cmit.skolbloggen.se/

Hon som står längst till vänster är Gunilla (mamma till http://www.fotofinnaren.se/ och en och annan trevlig blogg)
Tvåa från vänster är min skriv- och läsutvecklingskollega, Anki. Hon är ansvarig för ASL. (mamma till Bubbles)
Trea från vänster eller tvåa från höger är Ulla-Karin, min handledare i ASL (mamma till Vedanta och flera trevliga bloggar)
Längst till höger står Carina. Hon är it-ansvarig för paradigMA projektet och en mästare på Premiere Elements.

1 kommentar:

Anonym sa...

paradigMA toppen..men 7,5p kurs i skolutveckling? vem var när hur sökte man den ? info?? och premiere elements , hm..vad är det? känner mig helt "off"LÅNGT efter alla it-insatta....men tack o lov att allt går att googla:) Det verkar ju vara jättebra! Kan inte någon, Carina? ha en liten introduktionskurs med intresserade tror du? har inte lärt mig moviemaker än så många nyårslöften blir det! gott nytt it-år!! /kram lottali