torsdag 17 juni 2010

Sista sista

Sista arbetsdagen innan sommarlovet. Klassrummet är packat i kartonger och arbetsplatsen tom. Det känns vemodigt men ändå spännande att lämna min trygga arbetsplats. Mest kommer jag att sakna mötet med alla elever och med mina kollegor. Visst kommer jag fortfarande att besöka skolan men i en annan roll än tidigare. Snart sommarlov, men först en härlig planeringsdag med några av mina kollegor vilka jag kommer att stötta i ett projekt med datorer till eleverna (en dator / 2 elever).

2 kommentarer:

Fröken Anki sa...

Spännande! Känner igen mig i känslan att inte göra det som är bekant till hösten. Känner igen förväntan på det nya.

Lycka till på ditt nya arbete, men njut först ordentligt av sommarlovet.
kramar

Anonym sa...

Hej halkade in här och ser att du nu att du har packat ihop dig och är redo för nästa steg. Både sorgligt och HÄRLIGT!

Ingela i Skåne

specialpedagog som oxå har packat det sista efter terminen nu drar vi vidare till nya lokalen med vår verksamhet ;-)

http://hem-tradgard-design.blogspot.com