tisdag 15 februari 2011

Listig list

Här är en klämlist som jag har i klassrummet. Den gör det enkelt för mina elever att själva sätta upp saker. Den finns på Mio möbler Offentlig miljö men det finns fler varianter än denna om man googlarbonglist eller klämlist. Hittar du inget i närheten av där du bor kan du beställa från en möbelhandlare här. Han skriver:

Listen är av aluminium, där själva klämman består av en plastpinne inne i listen som nyper fast pappret när man stoppar in det nerifrån.
Monteringen gör man genom att borra ett hål i listen och sedan skruva fast i vägg.

Listen finns från 0 till 6 meters maxlängd.
Den finns i vit och i naturaluminium.
Leveranstid ca 1 -2 veckor

Priset per meter är 160 :- / meter.
Beställer man tex ett mått på 1,4 meter så betalar man för nästa hel meter dvs. för 2 meter.

Frakt och moms tillkommer på ovanstående priser.

Beställer gör man på telefon, fax eller mail nedan.
Vi levererar över hela landet.

mvh Philip Jacobsen
Bloms Möbler Offentlig Miljö
Tel. 0911- 600 07
Fax. 0911 - 605 70
e-post: info@blomsoff.com

3 kommentarer:

Helena sa...

Ville bara skriva att du inspirerar mig! Nu har jag läst din bok och i veckan har jag möblerat om klassrummet :) Vi arbetar ju med ASL och trevar oss fram i f-klass. Kram och tack för att du finns :) Jag ville börja någonstans och för vår klass blev bloggen ett verktyg gentemot föräldrarna. Barnen är mycket stolta och vill gärna skriva i den. http://gronfklass.blogspot.com Kram och tack för att du finns! /Helena

Helena sa...

Det blev många kramar där ;o) så är det när man inte tar förhandsgranska....

! sa...

Tack raraste Helena! Jag ska genast besöka er blog :) / erica