tisdag 22 november 2011

Heja doodle.com - Heja IKT-dagarna

Fick ett mail ... ja eller två och blev glad. Älskar drivet, ivern och den positiva händelseutvecklingen.

"Nu ska jag boka in utvecklingssamtal och tänkte testa det sätt som du
gör, via nätet. Meeeen, nu har jag förlagt anteckningarna från
IKT-dagarna i Piteå. Snälla, hjälp! Vad hette sidan där du gick in
för att lägga upp alla tider?
Hoppas du kan hjälpa mig!
Hälsningar fröken E

Hej igen
Jag lyckades leta upp min bok med
anteckningar, så nu har jag lagt upp en "tråd" på Doodle.com och 10 minuter efter att jag klickat iväg mitt bokningschema i doodle så var första tiden bokad!
TACK snälla du för tipset! Vilket arbetsverktyg!!
Förresten så sitter nu våra smartboards på plats i klassrummen och
projektorer monteras för fullt. Nu väntar vi BARA på de bärbara
datorerna....
Tack än en gång för trevliga dagar i Piteå, de lever vi på än..."



Gör som fröken E i mailet, gör ett bokningschema för utvecklingssamtalen på doodle.com, maila länken till föräldrarna och låt dem boka online. smidigt. - Erica

Inga kommentarer: